冰读

性格偏坏,看到有人打架就动不动就打坏的人。

可能有一首歌同名《交朋友》——但是歌词不一样。

我写的歌词评论一下谢谢

提示:禁止抢走或拿走《交朋友》的歌词

《交朋友》

曲:?词:冰读(2006年1月6日23点45分)

亲爱嘅平凡少年

我宜家想同你交朋友

无论你睇到太阳或者月亮

我都会陪喺你身边欣赏天空

亲爱嘅平凡少年

我宜家想同你交朋友

无论你觉得开心或者难过

我都会陪喺你身边慢慢成长

亲爱嘅平凡少年

我宜家想做你嘅朋友

如果你感到孤单嘅时候

我就会慢慢陪伴你一齐玩耍

亲爱嘅平凡少年

我宜家好想做你嘅朋友

如果你想睇星星海嘅时候

我就会陪伴你一齐睇星星海

评论