冰读

性格偏坏,看到有人打架就动不动就打坏的人。

这是粤语歌词——带有口语词。

我写的歌词评论一下谢谢

提示:禁止抢走或拿走《盲人》的歌词

《盲人》

曲:?词:冰读(2006年1月6日23点45分)

当樱花喺我身边慢慢飘落嘅时候

我就会谂起善良可爱嘅你

虽然我已经睇唔到樱花嘅美丽

但系我已经感受到樱花嘅生命热情

当茶水喺我身边慢慢流走嘅时候

我就会谂起平凡活泼嘅你

虽然我已经睇唔到茶水嘅美丽

但系我已经感受到茶水嘅生命温暖

如让我慢慢活在微笑

蝙蝠喺我身边慢慢飞舞

如让我慢慢活在微笑

年兽喺我身边慢慢跑舞

如让我慢慢活在微笑

你依然陪伴我一齐长大

如让我慢慢活在微笑

你永远系爱我一生嘅童话少年

评论