冰读

性格偏坏,看到有人打架就动不动就打坏的人。

提示:禁止抢走或拿走《鮮花嘅少年仔(鮮花的少年仔)》的歌词

​希望你批评我的歌词

我写的歌词评论一下,谢谢

《鮮花嘅少年仔(鮮花的少年仔)》

曲:?词:冰读〔容旗胜〕(2006年1月6日23点45分)

佢鍾意貔貅嘅鮮花(怹喜歡淘氣的鮮花)

但佢比較鍾意貔貅嘅細路哥(但怹比較喜歡淘氣的小孩子)

你話佢自己係我一位貔貅嘅少年仔(你說怹自己是我一位淘氣的少年仔)

但你話每日嘅佢自己係我一位温柔嘅將神(但你話佢每天的怹自己是我一位温柔的將神)

佢每日貔貅噉照顧鮮花(怹每天淘氣地照顧鮮花)

但佢每日貔貅噉照顧細路哥(但怹每日淘氣地照顧小孩子)

你話佢係你天真而可愛嘅丈夫(你說怹是你天真而可愛的丈夫)

但佢話你係佢温柔而美麗嘅妻子(但怹說你是怹温柔而美麗的妻子)

伱哋慢慢噉陪伴㦱一齊度過短暫嘅童年(伱們慢慢地陪伴我一齊度過短暫的童年)

讓我自己感受你哋唔同嘅平凡之愛(讓我感受你們不同的平凡之愛)

佢嘅鮮花已經長大咗(怹的鮮花已經長大咗)

你話我比佢嘅鮮花更加可愛(你說我比怹的鮮花更加可愛)

因爲你哋一直等我翻嚟(因爲你們一直等我返來)

所以㦱默默噉忍唔住去探望伱哋(所以㦱默默地忍不住去探望伱哋)

宜家嘅我哋能夠度過短暫而難忘嘅童年(現在的咱們能夠度過短暫而難忘嘅童年)

只係比以前多咗一啲温柔同一啲活潑(只是比以前多咗一點温柔和一點活潑)

依家嘅你哋對我笑笑口(現在的你們對我微笑笑)

啱啱知道唔只有你哋陪伴我自己(剛剛知道不只有你們陪伴我自己)

评论