冰读

性格偏坏,看到有人打架就动不动就打坏的人。

提示:禁止抢走或拿走《慢慢噉活落去,親愛嘅將神仔(慢慢地活下去,親愛的將神仔)》的歌词

希望你批评我的歌词

我写的歌词评论一下,谢谢

《慢慢噉活落去,親愛嘅將神仔(慢慢地活下去,親愛的將神仔)》

曲:?词:冰读〔容旗胜〕(2006年1月6日23点45分)

你好啊,我親愛嘅將神仔(你好啊,我親愛的將神仔)

今物係平凡嘅一天,唔使驚(今天是平凡的一天,不用怕)

你係我最活潑而最貔貅嘅少年仔

加油啊,美麗可愛嘅將神仔(加油啊,美麗可愛的將神仔)

我哋永遠陪喺你身邊,親愛嘅將神仔(我們永遠陪在你身邊,親愛的將神仔)

你係我最温柔而最生性嘅少年(你是我最温柔而最生性的少年)

慢慢噉活落去,親愛嘅將神仔(慢慢噉活下去,親愛的將神仔)

有幾大嘅困難,用心去感受自己嘅愛(有多大的困難,用心去感受自己的愛)

我哋永遠陪伴你慢慢噉活喺微笑(我們永遠陪伴你慢慢地活在微笑)

我之所以用我哋一詞來鼓勵你自己,係因爲冇只有我一個人陪伴你(我之所以用我們一詞來鼓勵你自己,是因爲不只有我一個人陪伴你)

冇放棄活潑嘅自己,平凡嘅將神仔(別放棄活潑的自己,平凡的將神仔)

有幾大嘅孤獨,我哋喺你身邊慢慢噉成長(有多大的孤獨,我們在你身邊慢慢地成長)

宜家嘅我哋能夠活喺一齊過平凡嘅生活(現在的咱們能夠活在一起過平凡的生活)

你係我嘅少年花,智勇雙全嘅一朵鮮花(你是我的少年花,智勇雙全的一朵鮮花)

依家嘅我哋能夠一齊去感受自信嘅平凡之愛(現在的咱們能夠一齊去感受自信的平凡之愛)

评论