冰读

性格偏坏,看到有人打架就动不动就打坏的人。

我写的歌词评论一下谢谢

提示:禁止抢走或拿走《Ordinary stars sea》的歌词

《Ordinary stars sea》

曲:?词:冰读(2006年1月6日23点45分)

The sky is an ordinary and beautiful stars sea in summer night(夏夜的天空是一片平凡而美丽的星海)

Summer night is a proud and ordinary season night in sky(夏夜是天空中一个骄傲而平凡的季节)

The sky was smiling to us in summer night(夏夜的天空在向我们微笑)

Summer night was on making us smile to sleep in wonderful time(夏天的夜晚让我们在美好的时光里微笑着入睡)

Sorry-hello-hello-hello my ordinary and naughty amigos(对不起-你好-你好-你好,我平凡而淘气的朋友们)

I want to look the sky in summer night with you-all(我想和你们一起看夏夜的天空)

Because on I miss you now-day my ordinary and naughty amigos(因为今天我想念你们,我平凡而淘气的朋友们)

So I want to grow up with you-all in ordinary and wonderful time(所以我想和你们一起成长,在平凡而美好的时光里)

Sorry-hello-hello-hello my ordinary and naughty amigos(对不起-你好-你好-你好,我平凡而淘气的朋友们)

I want to say thank you to you my dear amigos(我想对你们说声谢谢,我亲爱的朋友们)

Because on you-all was on looking after me in wonderful time(因为在美好的时光里,你们都在照顾我)

So I sing a song to you my ordinary and naughty amigos(所以我给你们唱一首歌,我平凡淘气的朋友们)

评论