冰读

性格偏坏,看到有人打架就动不动就打坏的人。

提示:禁止抢走或拿走《家鄉話》的歌词

希望你批评我的歌词

我写的歌词评论一下,谢谢

《家鄉話》

曲:?词:冰读〔容旗胜〕(2006年1月6日23点45分)

 你陪伴我講一句句白話

(你陪伴我說一句句白話)

 佢哋何爲讓我陪伴你度過家鄉話嘅童年

(他們何爲讓我陪伴你度過家鄉話的童年)

 我哋因爲係佢哋活靈靈嘅平凡之花

(咱們因爲係怹們活靈靈的平凡之花)

 所以我哋慢慢噉飛華跑華

(所以咱們慢慢噉飛華跑華)

 你叫我冇猶疑,何爲你唔想放低我

(你叫我別猶疑,何爲你不想放下我)

 只希望你能夠陪喺我身邊

(只希望你能夠陪在我身邊)

 我宜家叫你冇猶豫,何爲我依家唔想放低你

(我現在叫你別猶豫,何爲我現在不想放下你)

 只希望我能夠陪伴你繼續活落去

(只希望我能夠陪伴你繼續活下去)

 風吹啊 風吹啊 風吹過我哋嘅家鄉

(風吹啊 風吹啊 風吹過咱們的家鄉)

 何爲我活得盞鬼啲 有你健康就得喇

(何爲我活得有趣點 有你健康就得喇)

 我哋因爲能夠喺華夏大地裏慢慢噉珍惜你

(我們因爲能夠喺華夏大地裏慢慢地珍惜你)

 所以我有最偉大嘅佢哋一齊陪伴你

(所以我有最偉大的怹們一起陪伴你)

 風吹啊 風吹啊 風吹過我哋嘅家鄉

(風吹啊 風吹啊 風吹過咱們的家鄉)

 家鄉話嘅温暖同和諧守住今物嘅我哋啊

(家鄉話的温暖與和諧守着今天的咱們啊)

 何爲我哋陪伴你講一句又一句白話

(何爲我們陪伴你講一句又一句白話)

 佢哋係我哋最偉大嘅將神 但喺心裏啊

(怹們是咱們最偉大嘅將神 但喺心裏啊)

评论