冰读

性格偏坏,看到有人打架就动不动就打坏的人。

我写的歌词,评论一下谢谢,你的评论是一个美好的名言警句。

《How I can run to on the dream》

曲:?词:冰读(2006年1月6日23点45分)

This time this day and this year(今天和今年的这个时候)

Say your dream to me now(现在就对我说梦)

You can run to on the dream(你可以在梦想中奔跑)

More than say this time(这次不止是说)

How I can do something(我该怎么做)

How I can the run(我如何跑步)

Mess today with you and me(今天和你我在一起)

How I can go something(我该怎么办)

How I can the read(我如何阅读)

Today you and me with time(今天你和我在一起)

How I can run to on the dream(我怎样才能实现梦想)

This time  this day and this year(今天和今年的这个时候)

Say your dream to me now(现在就对我说梦)

you can run to on the dream(你可以在梦想中奔跑)

More than say this time(这次不止是说)

How I can do something(我该怎么做)

How I can the run(我如何跑步)

Mess today with you and me(今天和你我在一起)

How I can go something(我该怎么办)

How I can the read(我如何阅读)

This song to you(这首歌给你)

How I can run to on the dream(我怎样才能实现梦想)

评论