冰读

性格偏坏,看到有人打架就动不动就打坏的人。

我写的歌词,评论一下谢谢,你的评论是一个美好的名言警句。

《Us》

曲:?词:冰读(2006年1月6日23点45分)

This time this us(这次这个我们)

All time with go on(一直在继续)

Winner and loser(胜利者和失败者)

Me and you are happy with cry(我和你为哭而高兴)

Good and bad meet you time(好与坏相遇)

I want a miss you everyday(我想每天想你)

I don't know future(我不知道未来)

But I can write to you song(但是我可以给你写歌)

We are saying mess to bad(我们说的是一团糟)

We are saying wonderful to good(我们说的是美好到美好)

Me A B C D E F G  miss you(我A B C D E F G想念你)

Me H I J K L M N sing to you(我H I J K L M唱歌给你)

Me O P Q write you song(我O P Q给你写歌)

Me R S T miss you together time(我R S T很想念你在一起的时间)

Me U V W buy to you milk(我U V W给你买牛奶)

Me X Y Z sing to you this song(我X Y Z给你唱这首歌)

We are flying to sky and flying to future(我们飞向天空,飞向未来)

I and you go to happy park(我和你去快乐公园)

This time this us(这次这个我们)

This day this tea(这天这茶)

Us can do and can do(我们可以做并且可以做)

评论