冰读

性格偏坏,看到有人打架就动不动就打坏的人。

我写的歌词,评论一下谢谢,你的评论是一个美好的名言警句。提示:如果你有背叛你的人,直接用最后一句歌词给回它。好不好吗?你们觉得呢?

《Go away》

曲:?词:冰读(2006年1月6日23点45分)

This time this day(这天这一次)

This us this you all(这我们这你们所有人。)

Mess bad and wonderful good this time(这次很糟糕很糟糕)

Show me and you made something(告诉我你做了什么)

You don't are my friend now(你现在不是我的朋友)

You are my bad guy(你是我的坏人)

You don't with me all time(你不一直陪着我)

You make me bad friend last time(你上次让我成为坏朋友)

You and his make friend(你和他交朋友。)

All the sky all the map(满天都是地图)

You go away on the now time(你现在就走了)

please don't find to me(请不要找到我)

Go away are you(你走开)

You are my bad guy(你是我的坏人)

Go away are you(你走开)

I know you are his friend now(我知道你现在是他的朋友)

Go away are you(你走开)

You are my bad guy now(你现在是我的坏人)

Go away are you(你走开)

评论